onsdag den 24. august 2011

IM genbrug, Århus C

IM Genbrug på Nørre Allé i Århus er vel det man kalder en "lille medium" genbrugs. Der er især fokus på tøj  og småsager - hvilket nok især har noget med butikkens størrelse at gøre. Bagerst i butikken er der også lidt møbler. På 1. sal er der en hel del bøger! Jeg har ikke undersøgt titlerne, men der er rigtig meget kristen litteratur. De skriver på deres hjemmeside at 1/3 er det (af 14.000 titler(!)).

Jeg synes det er en af de genbrugsforretninger jeg bare lige skal forbi, når jeg er i området. - De har gode priser!

Man kan se lidt billeder fra forretningen på deres hjemmeside: IM Genbrug Århus
IM GenbrugNørre Allé 59
8000 Århus C

Åbningstider mandag-fredag kl. 13-17, lørdag kl. 11-14 -Se også deres hjemmeside her.

(Der er ikke gode parkeringsforhold lige ved butikken, men er man alligevel ude og strøge den, så kan man jo gå forbi)

2 kommentarer:

  1. Det er sku service med en som dig :) Ved da hvor jeg skal gå hen hvis jeg kommer til Århus -Tak :)

    SvarSlet
  2. Hehe, har lige været arbejdsløs sådan on/off i et halvt år, så har, for at give mere mening i min dagligdag, end jobsøgningskurser, været i en hel del genbrugser - flere gange ;)

    SvarSlet