mandag den 23. maj 2011

Drømmeseng

Ak, hvor er det typisk, man drømmer om en seng i flere måneder - og sidder og kigger på dba.dk flere gange om dagen, i håbet om, at nu er der en der vil sælge.. Sådan var jeg i vinters. Heldigvis kom min seng på dba.dk -og den kunne hentes 2,4 km fra hvor jeg bor. Hvilken luksus. Og nu står den i min soveværelse og er så pæn.

Derfor er det da bare pisseærgeligt, at drømmeseng nummer 2 står i Blå Kors' genbrug, og bare skriger på mig om at  blive hentet. For 1½ uge siden da jeg var forbi stod den til skræmmende 975 kr. i går (19/5 2011) stod den til 400 kr. Jeg elsker teak - og ville absolut elske en sådan seng. Må den få en anden ny ejer! Jeg forsøger i hvert fald at lukke ørerne for at den råber mit navn. (Det gik meget godt i går ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar