tirsdag den 24. maj 2011

Lidt Anita, porcelæn og keramik...

Lidt af Familjen Pepparsson, Anita Nylund
Der var brunch i de arbejdsløses klub/madklubben. Og det var så lækkert! På nedenstående billede er det ikke engang det hele der vises! Her tænker jeg både madmæssigt - men i allerhøjeste grad også serveringstøjet! Vi spiste hos en samler af "skandinavisk keramik".
Jeg fik lov til at gå i køkkenskabene med mit mobilkamera- det må man også godt hjemme ved mig, man skal bare have gode reflekser. Så man kan gribe det der ryger ud, inden det rammer gulvet!
Brunch i solskin - ergo var det altså ikke i dag. Men billederne er fundet frem i dag :)

Se for eksempel  under de scrambled eggs! - Ja, det var godt, og jeg spiste lige det ekstra for at kunne få et billede - Anita Nylund

Under proteinerne kan man se fadet, dekoreret af Ella Bergstrand, fundet i Tangkrogen.


Lidt dejlige Anita Nylund krukker.

Én mere. Wuhuu, den har jeg fundet til hende. Majas Mejeri.
Rørstrand krydderiopbevaring.


Hele krydderiserien af Mads Stage.

-Ja, jeg siger ikke hvad vi blandt andet leder efter i genbrugserne, på markeder og andre steder :o)



4 kommentarer:

  1. Aroma-kryddburkarna från Rörstrand är så fina!

    SvarSlet
  2. Synes det er en rigtig hyggelig blog du har. Glæder mig til at følge dig fast! Du er altid velkommen til at kigge forbi min. Kh Line/enjoybeingduen.

    SvarSlet
  3. Anita Nylunds burkar har så härliga färger! Vilken mysig brunch :)

    SvarSlet
  4. Trillivippa - det er de nemlig. Men svære at finde her :)

    Line - Tak! Jeg har været forbi dig - og kommer det igen!

    Anette - De er så flotte, og jagten er gået ind på flere af dem :o)

    SvarSlet