søndag den 29. maj 2011

Minus-markedsdag

En weekend uden lopper og markeder - tilgengæld med masser af musik og dejlig lyd i forbindelse med SPOT festivalen. Mine ører er blevet forkælet.

I eftermiddag var jeg heldig at min far og mor havde tid til at hjælpe med at få mit nye lækre vitrineskab og skuffer op at hænge på væggen. Det er blevet ret godt!



De vanger der var med fra købsstedet, mente min far ikke var de rigtige, og derudover var de meget grimme. Derfor blev vitrine og skuffer hængt op på en skinne. Jeg synes også det giver det hele en lidt moderne feeling. Vi diskuterede oprindelsen lidt, og kom frem til at det må være noget gammelt butiksinventar, evt. fra en guldsmed. Men det gør bestemt ikke charmen mindre!

7 kommentarer:

  1. NICE!!!

    (måtte selv undværre lopperierne denne weekend, pga opkast, kramper og feber. Tænk at man måtte se sig slået....)

    SvarSlet
  2. Vad roligt att hitta din blogg! Jag älskar teak och annat smått och gott förutom vaser:)

    SvarSlet
  3. Hittade din fina blogg! Jag har redan lagt mig som följare! Oj vad mycket fina teak prylar du har! Dig ska jag följa med glädje! Jätte snyggt väggskåp! Ett sånt måste jag nu ut på jakt efter!

    Ha en fin dag!

    Linda
    DollybirdRetro

    SvarSlet
  4. Tak Dolly. Du må have rigtig god jagt!!

    /Line

    SvarSlet