onsdag den 4. maj 2011

Det hemmelige sted...og weekendens lopperier

I morgen starter "weekendens" lopperier for mig. Jeg skal hen til det hemmelige sted - og forhåbentlig købe et lille reolsystem i teaktræ. Jeg krydser fingre og ben for at det stadig er der!

Ellers står den lørdag (7. maj) på marked på Bispetorv - endnu et nyt marked åbner op i Århus.
Denne gang er jeg med som køber. Men jeg mangler selvfølgelig ingenting. Altså du ved, indtil jeg ser dét..som jeg måske mangler. Aoa.dk skriver at det bliver med blæsere og åbning af rådmand. Umiddelbart måske lidt at overgøre det, men hey, skal der være fest, så lad der være fest.
http://www.aoa.dk/shopping/nyt-bagagerumsmarked-paa-bispetorv

Søndag (8. maj) skal jeg med familien til Ørting til når der åbnes op for loppemarked i hallen. Det er fra kl. 12-15 - jeg håber der er nogle rigtig gode sager!


Edit: Det hemmelige sted er selvfølgelig ikke mere hemmeligt, end at jeg godt kan skrive det nu, nu hvor jeg har fået mit vitrineskab!! Det er lige her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar