tirsdag den 17. maj 2011

Igen, Kræftens Bekæmpelses Genbrug, Århus N

På Åbogade i Århus N finder man Igen. Det er en stor genbrugsforretning med både møbler, nips og beklædning!

Hovedvægten er på møbler og nips. Og personligt kan jeg kun sige at jeg har fundet mange ting der! Første gang jeg var forbi  - en gang i 2009 - købte jeg et spisebord. Siden har det været så som så, med fundene. Men mit seneste køb her i maj har været et teak saltkar og en gammel kaffedåse fra Strøgets kaffe.

De "praler" af at have en kitch-afdeling på førstesalen. Det er måske lidt meget at gøre ud af det. Jeg synes ikke helt der er nok effekter til at man kan kalde det en afdeling. Men det er nu nok der at man sætter de gode ting, som man lige vil have lov til at tage lidt ekstra for.

Om det er blandt Danmarks største genbrugscentre, det vil jeg gerne have lov til at tvivle på. Det kræver i min optik flere kvadratmeter og flere effekter. Besøger man IGEN, i sammenhæng med resten af områdets genbrugsforretninger - så har man dog en hel god tur. (Se mere om turen her.)

Mere information:
IGEN Århus, Åbogade 36, 8200 Århus N

Åbningstider:man-fre: 10.00-17.00
lørdag: 10.00-13.00


Link: http://www.cancer.dk/igen/findbutik/igen_aarhus.htm 

4 kommentarer:

  1. Den kendte jeg ikke! Den skal jeg da helt sikkert lige undersøge en dag ved lejlighed :) Tak for fif!

    SvarSlet
  2. Dejligt med en anmeldelse. Og tak for tippet :o)

    SvarSlet
  3. Hej :-)

    Sikke en super fin blog -her vil jeg helt sikkert læse med fremover!!

    God onsdag til dig!!

    SvarSlet
  4. Tak Malene! God onsdag til dig også!

    Loppe og Blomsterpi' - velbekomme ;)

    SvarSlet