torsdag den 19. maj 2011

Århus Kræmmermarked, Store Bededagsferien, 20.-22. maj 2011

(Edit: Efter dag 1 på kræmmermarkedet: Kuk og pip)
Så er det i morgen det går løs med tre dages kræmmermarked i Tangkrogen. Hvis man som mig ynder at se TV2 Østjylland - så har de "fantastiske" reklamespots nok ikke gået nogens øjne og øre forbi.

Men 200 kræmmere er jo meget godt. Især hvis alle havde gamle ting og sager med. Men der skal jo lidt mere til, og som jeg skrev sidste år - så er der "butt cracks, duften af popcorn og spegepølser, 100 par strømper til en halvtredser -jæææs der er kræmmermarked! "
"Vejret holdt, og jeg fik købt lidt guf. Pondus (Danske Banks keramik sparebøsse) som jeg længe har ønsket at finde til en god pris - fik jeg. At det så stadig var for dyrt, ja det er en fejl :P Jeg kan bare ikke prutte om prisen når der er noget jeg VIL have. "

Sidste år fik jeg som skrevet ovenfor min første Pondus, saltkar og sukkerskål og en hussættekasse - sidstnævnte er det eneste der blev solgt videre på marked.
I år skal jeg afsted fredag, og satser på at det eneste jeg skal bruge penge på er indgang - 30 kroner - og en grillpølse! -For jeg mangler jo ikke noget...

Information:
Århus Kræmmermarked, Tangkrogen 20.-22. maj 2011
Kræmmerboderne er åbent kl. 10-19.

http://www.tangkrogen.dk/

4 kommentarer:

  1. Haha.... nej, det gør man jo aldrig (mangler noget that is). Jeg når desværre først derud på lørdag, da jeg holder pige-fødselsdag i morgen. Og så satser jeg på, at alle de fine ting for længst er blevet snuppet, sådan at det bliver en gratis tur for mig også ;o)

    SvarSlet
  2. Psssst - vil du have en lille insider...? Min veninde har sagt at det sjældent er særlig godt på tangkrogen, men at der selvsamme weekend er dette loppemarked i Grenå også - her fandt hun mega mange ting sidste år!!

    http://markedskalenderen.dk/marked/markedview.asp?MarkedsID=244

    Det skulle vist være de rene FUND du kunne gøre derude (de ved godt hvad de vil ha for tingene, men tilgengæld slipper man for alle sokkerne... og måske buttcracks)

    Det er altid som om man finder LIDT mere når man kommer lidt længere væk fra Århus, ikk? Uanset hvad glæder jeg mig til at høre om dine fuuund!

    Klem Louise

    SvarSlet
  3. Åh Louise, - normalt lukker jeg øjne og ører for gode steder langt væk. Det er nemlig ikke sjovt at tage på marked på cykel. Meen - er lige "kommet i besiddelse" af en bil for en dag, så det skulle faktisk overvejes seriøst!!

    Tangkrogen dag 1 er faktisk meget godt - men de ved så også hvad de skal have for tingene. Det bedste sted man kan tage hen er efter min mening faktisk Vendsyssel (minus Hjallerup Marked)

    Loppe: Nu kender jeg dig kun fra din blog - så selvfølgelige bliver det ikke en gratis tur ;)

    SvarSlet
  4. Vi kan vist nå begge markeder.. ;) http://www.djurskraemmerland.dk/

    SvarSlet