torsdag den 28. april 2011

Efter marked

Jeg fik lige en overdosis loppemarked i lørdags. Er først rigtig kommet mig her til aften.
At holde i loppemarked i Mølleparken er bestemt et hit! Især når vejret viser sig for den side som det gjorde i lørdags. Lækker lækker sol! Det eneste jeg næsten føler jeg fik med hjem igen, var en rød næse og latterlige roearme.

Lige et billede fra lidt af vores stand, som den har set ud ved en 14-15 tiden:

Allerede kl. 12 følte jeg faktisk at jeg havde fået solgt alt det gode! God fornemmelse! Men mon ikke der er til en tur igen i juni, når der næste gang åbnes op for marked?
Der var i hvert fald rigtig mange der kiggede efter lopper. Så et "sælger-hit"-sted. (6/6 ;o))


4 kommentarer:

  1. Ej, hvor skægt. Dig kan jeg jo godt huske :) Var det måske dig, jeg købte mine tæpper af? Det grønne med blomster og det lilla med fuglene? Nevertheless kan jeg huske dit ansigt og læser med her fremover :)
    Knus Katrine

    SvarSlet
  2. Hejsa, jeg havde da godt nok to tæpper med, men de blev nu solgt til to forskellige - så det har ikke været mig. På billedet er det min kræmmer in crime; Dorte der er i aktion.
    -jeg læser også med hos dig, men det har du jo set ;)
    Hilsen Line

    SvarSlet
  3. Nå for søren.. så er det din veninde jeg kan kende :) Synes også at du så lidt forskellig ud på billederne hihi... Ja.. det er super dejligt, at du læser med hos mig. Det er trods alt sjovere at skrive, når der er nogen som læser :)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg beklager på min blomstervenindes vegne. Tror ikke helt hun fulgte med, da vi to hilste på hinanden.... haha... :o)

    SvarSlet