søndag den 3. april 2011

Århus Klunserne, Lading, Århus

Udenfor Århus - nærmere betegnet Lading/Sabro har Århus klunserne blandt andet til huse. De har også en afdeling i Kolt. (Den har jeg endnu ikke besøgt). Jeg kom selv dertil med bil, men bus 114 kører dertil.

Jeg besøgte Århus Klunserne i vinters. Det var hundekoldt, og sneen havde lagt sig på nogle af varerne. Jeg har desværre ikke taget billeder der*. Stedet er kendetegnet ved at have rigtig mange ting, til okay priser - og overskuddet går til velgørenhed.

Der er flere forskellige afdelinger, da jeg besøgte stedet var afdelingen med møbler ikke noget at råbe hurra for. Men jeg er sikker på at det som med alle andre steder, handler om at være på det rette sted på rette tid.

Lige når man kommer ind, og så til højre er der helt vild meget køkkengrej. Jeg købte en brun plastik køkkenvægt - som erstatning for min fine røde OBH chili digitalvægt - men den er alligevel for avanceret, i hvert fald noget andet end det er jeg vokset op med!
Inderst inde i garagen/stalden er der er rum hvor Århus Klunserne gemmer guldet. Her er alt det fine porcelæn og keramik, noget endda låst inde.

Jeg kommer helt sikkert igen!

Se deres hjemmeside: http://www.aarhus-klunserne.dk/


*I et afsnit af Vores Liv: Skattejægerne er de på ude og købe ind i Lading. Afsnittet kan ses på dr.dk/tv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar