søndag den 3. april 2011

BrugtvareTerminalen, Viby J

Efter markedet på Ingerslev Boulevard (3. april) tog vi til Viby. Heldigvis i bil. Jeg er glad for at jeg ikke kom op på cyklen derud, jeg synes der er langt. En anden gang hvor jeg ikke har bil, er det dog muligt at tage Oddergrisen, sådan cirka til døren.

Mit første indtryk fra parkeringspladsen var det store blå banner på siden af bygningen, der stod: "Secondhand Megastore" - et slogan jeg så absolut synes at have set før, på Shoppit (nu lukket sted hvor private kunne få ting solgt mod kommision).

Da jeg først kom ind i hallen var mit første indtryk "wow". Det var mit første besøg, men  jeg ved at det absolut ikke bliver det sidste. På trods af store annoncer i aviserne har jeg "holdt" mig væk. Igen måske på grund af afstanden.



En rød Bumlinge lampe til 425 kr., teakvæglampe med glasskærm 45 kr. Og så denne blå stol til ?:

Stolen var endnu ikke prismærket, men den fangede min opmærksom, da den ligner en stol jeg selv har. Dog er min ikke betrukket med blå plys...


På en skala fra 1-6 skal markedet faktisk have en god 5er. Den seperate møbelafdeling var ikke noget at råbe hurra for. Faktisk lidt kedelig. Men de møbler der stod langs væggene i hallen var virkelig lækre. Der var en del i teaktræ, men også andre stilarter. Reolerne var som det ses på billedet proppede, og det er jo sådan noget der er skønt.

Det viste sig da jeg kom hjem, og fik tjekket deres hjemmeside, at det faktisk er nogen der har haft noget Shoppit at gøre som har startet BrugtvareTerminalen, så det er vel ikke utænkeligt at banneret er derfra. Lad os så bare håbe at de holder løftet om at nye vare/restlagre, ikke udgør mere end 10%.

Deres hjemmeside kan ses her:http://www.brugtvareterminalen.dk/

BrugtvareTerminalen, Øllegårdsvej 3, 8260 Viby J

6 kommentarer:

  1. Velbekomme, og tak for kommentaren! (Den aller første! :D)

    SvarSlet
  2. Det var skam så lidt. Jeg vender frygteligt tilbage ;)

    SvarSlet
  3. Hej Line, hvad med bagagerumsmarked ved BrugtvareTerminalen i Viby. Er der nogle der sælger/køber. Jeg er selv sælger på Ingerslev og vil gerne "udvide".

    SvarSlet
  4. Hej Finn

    Jeg har endnu ikke været der de søndage, hvor der har været bagagerumssalg. Qua placeringen kunne man jo godt tro der at der knap så mange "osere" i Viby. Men jeg ved det som sagt ikke.

    Mine loppeplaner for denne weekend indebærer ikke lige Viby. Men du må da gerne melde tilbage om det er noget!

    //Line

    SvarSlet
  5. OK, jeg tjekker det ved lejlighed. Men der er nok ikke lige "Ingerslev" stemning.

    SvarSlet