søndag den 17. april 2011

Marked i Mølleparken 24. april, Århus

Jeg er ved at samle sammen til næste weekends marked i Mølleparken. Jeg var lige ved at være bange for at der vil være for meget gammelt nyt på min del af standen. Men jeg tror blandingsforholdet er ved at blive rimlig godt. Jeg har gået en runde i mit hjem med en kasse og taget ting fra.


Stolen ("pompomerne" ryger inden) og de grønne sager skal med på marked på søndag...
Der kommer til at være et par vaser, en hel del sorte rammer, diller, daller, skåle, smykker (ok - ved så ikke helt om jeg nænner at sælge dem alle), klokkestrenge OG MEGET MERE - selvfølgelig ;o)


http://www.aoa.dk/shopping/lopper-i-moelleparken

Ses ;o)

7 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt fristes til at kigge forbi.

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se alt det du har samlet sammen og forhåbentlig kan vi tage os sammen og ikke købe noget så vi ikke slæber mere hjem end vi kom med :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin blog :o)
    Nu sørger jeg lige for ikke at købe alle dine ting i weekenden for efterfølgende at sætte dem på MIN blog.... haha...

    SvarSlet
  4. Jeg synes da du skulle kigge forbi Malene!

    Loppelækkerier! Det håber jeg da du gør!! ;)

    Vi har stand 39 og 40.

    Og Poullet vi ses jo helt sikkert!

    SvarSlet
  5. Jeg kigger helt sikkert forbi :o)

    SvarSlet
  6. Knald god idé denne blog!! TAK for din tilmelding som læser hos mig, der gjorde at jeg fik øje på dig :o)
    Synes jeg har set stolen her på Stylerooms..?
    En skam jeg bor så langt væk, ville ellers gerne benytte mig af dine tips. Men glæder mig alligevel til at følge din loppefærden :o)
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  7. Hej Tine!
    Tak i lige måde!
    Jep - Stylerooms der er jeg ;)
    (Stolen fik jeg solgt til en meget fin pris, hvis jeg skal sige det selv!)

    Hilsen Line!

    SvarSlet