tirsdag den 12. april 2011

Loppemarked i Hou Hallen, 10. april 2011

Der er ikke så meget at sige om det ene marked jeg nåede til i weekenden. Jævn kedeligt, men mange mennesker, nårh ja, og priserne lød til at være fair. Især når man ved at overskuddet går til noget godt!

20 minutter før markedet åbnede var der allerede godt med mennesker.





Der var sat 27 særlige varer til auktion, men efter min smag var der nu ikke rigtig noget at komme efter – det skulle da lige have været denne grønne sykasse. Men ligefrem at den skulle være auktionsberettiget, mener jeg ikke:


Jeg blev ikke længe nok til at få auktionen med..


Da jeg havde opgivet at få noget med hjem, fik jeg dog øje på Erik Kold bøtter bag alle køkkensagerne. Jeg troede egentlig at varerne var solgte. Men til mit held var de ikke. Jeg købte en kagedåse med et, hvis jeg skal sige det selv, charmerende cirkusmotiv 35 kr.:







Sød kagedåse, som jeg endnu ikke ved hvad jeg skal bruge til. Mon ikke kager, min fantasi rækker ikke længere.
 


Det var et ok marked, men man skal holde sig for øje, at det er ting der samles ind ved private, hvorfor udvalget varierer - (eller det gør det selvfølgelig når det er genbrug, men mængden af nyt brugt var lidt høj)

Næste gang der i området er et marked af samme karakter, er den 8. maj i Ørting Hallen - http://www.oefug.dk/



4 kommentarer:

  1. Av, hvor gad jeg godt den "cirkus" dåse var endt hos mig, den er godt nok fin!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne, jeg tror måske at jeg tager den med på marked en gang i juni. Jeg har desværre ikke rigtig plads til den :(

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Er lige faldet over din blog, her er hyggeligt:-)

    Og jeg er da top vild med den dåse, har du den mon endnu, og ku du ha lyst at sælge den??

    mail mig gerne på ltjo79@hafnet.dk

    mvh Louise

    SvarSlet
  4. Hej Louise

    Tak! :o)

    Jeg har lige svaret på din anden kommentar. Den blev solgt alt for billigt på det marked ;)

    "Falder" jeg over den igen, så skriver jeg til dig :)

    Hilsen Line

    SvarSlet