søndag den 17. april 2011

Lavt blus i weekenden

Jeg havde store planer om ikke at skulle på markeder i denne weekend. I næste weekend har jeg nemlig sammen med to veninder + den enes mor en stand på loppemarked (i Mølleparken Århus). Så det skulle gå stille for sig i denne weekend.

Allerede lørdag kl. 10 gik det galt.

Der var marked i Ajstrup forsamlingshus. Kl. 9. gibbede det i mig for at komme afsted. Heldigvis ville min moder ikke køre i god tid. Så vi endte med at være ved forsamlingshuset lidt over 10 (startede kl. 10). Desværre var markedet ikke rigtig noget ved. Der var i hvert fald ikke noget vi var interesseret i! Og udvalget var generelt meget lille! (1/6)

Efterfølgende blev det til en tur i Retroen - og det var som altid godt. Desværre var det skab jeg havde set på nettet meget ridset. Så det blev heller ikke til noget køb... Men flinker betjening!

Søndag en tur på Ingerslevs Boulevard. Hvor "Line må ikke købe noget"- gik helt i fisk...  (5/6)

Jeg købte et lille rigtig fint teakbord...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar